Edukacja bez granic

Pierwszy weekend marca był dla nas zwieńczeniem okresu ciężkiej, ale bardzo owocnej pracy. Wspieraliśmy naszego klienta, British Council, w przygotowaniach oraz w udziale w Targach Edukacyjnych 2014 w Poznaniu.

Nasze działania obejmowały promocję stoiska dziecięcego, sekcji uniwersyteckiej, wystawy English Effect oraz cyklu warsztatów. Zadbaliśmy o oprawę medialną zarówno przed Targami, jak i w trakcie wydarzenia (dzięki naszemu zaproszeniu wystawę odwiedziła ekipa telewizyjna). Promowaliśmy atrakcje targowe także w mediach społecznościowych oraz bezpośrednio wśród osób  potencjalnie zainteresowanych warsztatami (rodzice z dziećmi, nauczyciele z grupami uczniów, studenci).

Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się przygotowane przez nas konkursy. Dzieciom, które wzięły w nich udział, Wielka Brytania kojarzy się nie tylko z Królową i Big Benem, ale także z jedzeniem, przyrodą, pasjami i kontaktem z rodziną. Młodzież i dorośli widzą angielski jako narzędzie do spełniania, realizowania pasji, podjęcia ciekawej pracy. Najciekawsze odpowiedzi zostały nagrodzone brytyjskimi książkami.

Szczególnym gościem tegorocznych targów był Paul Fletcher, gwiazda Premier League, barwna postać brytyjskiego futbolu (obecnie współpracujący z British Council przy promocji projektów edukacyjnych). Zaaranżowaliśmy jego wizytę na Stadionie Lecha w Poznaniu oraz promowaliśmy jego seminarium „Zawody przyszłości. Jak kierunek studiów wybrać?”.

Podczas Targów Edukacyjnych wspieraliśmy także przedsięwzięcie NanOpinion, poprzez które odwiedzający mogli wziąć udział w europejskim badaniu opinii na temat rozwoju nanotechnologii. Stoiska, wystawa, konkursy oraz warsztaty cieszyły się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających, dzięki czemu tegoroczne Targi Edukacyjne będziemy wspominać jako wspólny sukces i źródło inspiracji przyszłość.